sreda, 6. april 2016

To sem jaz

  Vedno nekaj nekam pišem. Vedno si delam zapiske. Povsod okrog mi ležijo zvezki, listki...glava mi ves čas melje..tekste, verze, misli, ideje. Potem zapišem in nazadnje ne vem, kje imam kaj.
Objave na FB-ju trajajo par ur. In za teh par ur se niti ne potrudim tako, kot bi se lahko. Zato sem že dalj časa želela deliti del mojih doživetji, misli, življenja z vsemi vami (tremi ;-) ), ki boste ta blog brali.
  Da najprej napišem malo o sebi.
  Težko rečem, da sem povprečna, ne, v nobenem pogledu ne. Ne telesno (prevelika, predolga, pretežka..), ne fizično, saj sem "odvisna" od gibanja. Ne gibanja kar tako, ampak Gibanja z veliko. Rada tečem, rada imam hojo v hribe, pozimi tek na smučeh. Najbolj pa uživam na kolesu. Cestnem. Kljub naporom, ki jih ta šport "nudi" mi je v neznansko veselje. Mogoče mi je zaradi vseh težav, ki sem jih že imela z zdravjem, v užitek mučiti samo sebe v klance in veter. Ne vem. Morda.. 
  Zelo rada kuham. Mož pravi, da ne slabo. Zelo, zelo rada pečem piškote, peciva.. Tudi to pravijo, da ne slabo. Veliko berem. Rada imam ročna dela. Vezenje, klekljanje, gobelini... Ne maram pospravljanja, likanja, pomivanja. Nujno zlo, ki velikokrat počaka, sploh, ko je zunaj lepo vreme in kliče kolo.
  Rada imam glasbo. Za rojstni dan, sem si kupila harmoniko, frajtonarico. Poslušam dobro slovensko narodno zabavno glasbo in obožujem rock in metal rock. Rada imam dobro družbo in prijatelje, ki me nasmejejo in me sprejmejo tako, kot sem. Rada sem sama, sprehodi s fotoaparatom in s svojimi mislimi....nikoli mi ni dolgčas.
 Precej stvari, ki jih počnem se zdajle ne spomnim. A jih boste tisti, ki me boste spremljali že še spoznali.
Še par stvari, ki jih res ne maram.
 Kofetkanja kar tako. Gremo v hrib, gremo na kolo in potem na kavo. Kadarkoli.  Ne maram pa posedanja po kafičih kar tako.
Španskih nadaljevank in resničnostnih šovov. Škoda časa.
 Ljudi, ki se vedno smejijo, ki mlahavo podajajo roko, ki ne gledajo v oči...
 Pogovorov o politiki.
 Mraza. Zimo ima rada, le ne maram, da me zebe..
  To sem jaz in še veliko drugega...


2 komentarja:

  1. Ojla Hermina šele danes sem odkrila tale tvoj blog. Ker te poznam, vem da kar ti zapišeš tako lepo sede v srce in dušo zato bom vse starejše objave lepo počasi in z užitkom prebrala.Hvala ker to deliš z nami

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, hvala. Je dolgo trajalo, da sem začela pisat.....zdaj mi je pa to res v veliko veselje. Tudi jaz redno berem tvoje zapise. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši