četrtek, 14. april 2016

Slišala sem ptičko pet....

 Kalužnice

Že skrajni čas, bi rekla. 
  Ko sem se vračala iz službe, sem pod mostom, na bregu opazila mavrahe. Doma sem še nekaj časa mencala, a mi žilica ni dala. Čeprav je bilo hladno in oblačno, saj je vso dopoldne padal dež, sem na hitro šla en krog ob Sori, kjer se mi je zdelo, da bi skoraj morali rasti mavrahi.Čeprav jih tu še nisem iskala. Vedno sem jih nabirala le v Javorjah. Točno sem vedela kje.Kar dolgo sem rabila da sem našla
pet lepih smrčkov. Vse na enem kupu, Je bilo pa že kar dobro prehojeno in prebrskano.

 In ravno, ko sem jih trgala sem zaslišala še kukavico. Ali to pomeni da bo moja letošnja gobarija uspešna? Denarja sigurno ne bo. Vse, kar sem imela s sabo, je bil en žeton za nakupovalni voziček.

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar