petek, 1. julij 2016

Lučine, Smrečje, Žiri

  Na lepo sončno in vročo sredo, smo se po parih smsjih končno po dolgem času spet zbrale štiri "stare"sotrpinke na kolesu. Darja, Tatjana, Katja in jaz.
 Tatjana je zaključila bolniško po neugodnem padcu na Maratonu Franja in me je klicala, da se nujno mora malo pretegnit na kolesu, ker baje, da obstaja tudi zelo huda  kolesarska abstinenčna kriza in, da je žeprecej globoko v njej. Poznam. Klicali sva še Darjo, ki je takoj potrdila udeležbo, Katje pa tudi ni bilo treba prositi.
 Ob 5h pred občino. Še vedno je kar dobro pripekalo sonce, a glede na to, da letos kakšne posebno hude vročine še ni bilo je meni prav prijalo. V Brodeh se nam je priključila Darja in peljale smo se naprej, v veter, v Gorenjo vas, po novem asfaltu, in nato proti Lučinam. Tudi tu, skozi Todraž je položen nov asfalt. Pri studenčku smo se ustavile. Jaz sem imela en bidon že prazen in sem potem v Škofjo Loko spet prišla z izpraznjenimi. Je bilo kar vroče.




 Nismo bile še čisto odločene ali bomno šle le do Lučin ali še naprej. Vendar je Darja vztrajala, da smo šle naprej in naredile res lepo rundo.




Iz Suhega dola proti Golemu vrhu se cesta kar dobro dvigne. Nekje na sredi sta nas dohitela Brane in Uroš, ter nas na Golem vrhu počakala. Čeprav smo ju nekaj časa pregovarjale, da bi šla z nami (da bi imele pomoč po dolini ) se nista dala prepričati. Zato smo same šle naprej.




  


Spust iz Smrečja v Žiri je lep in hiter.  Vrnitev po dolini pa tudi...hitra. Saj smo sredi doline dohitele dva kolesarja, ki pa sta kmalu zaostala, a sta se nam na semaforju v Poljanah, kjer smo čakale pred rdečo lučjo pridružila. Porem sta celo dolino vozila na repu. Me smo se menjale, kot navadno. Sicer smo pa že navajene, da se vedno več fantov vozi za nami in ne pred nami..
 Sledila je še analiza na Štengah, kjer sta se nam za kratek čas pridružila še Uroš in Brane ter Igor in Iza...za ne tako kratek čas ;-)




Smrečje

Ni komentarjev:

Objavite komentar