petek, 1. julij 2016

Borovnice

  Borovnice so v polnem razcvetu. Tašča jih nabira že dobra dva tedna in mi jih vedno podari kakšen lonček, a za marmelado sem jih morala iti nabrat sama. Res je, da skoraj ni boljše stvari kot Nutela a na palačinkah je za en čisto majhen drobec boljša le še borovničeva marmelada. Predlansko sem pa že porabila. In s Tatjano sva bili dogovorjeni, že od prejšnjega leta, da jih greva nabirat. Povabila sem še teto Minko, ki se je z veseljem odzvala.
  Oborožene s spreji proti klopom in komarjem, košarami in posodami smo se odpravile v gozd. V kar ppošten breg. Borovnic je bilo še precej in če me nebi tako bolel hrbet, bi šla danes še enkrat. Nabrale smokar precej, za marmelado, za pod sladkor, za pecivo in še za kaj. Če bom šla še kdaj jih bom nabrala pa še za borovničev liker..


Tatjana

Saj smo jih kar nabrale
 




Lahko tudi koga pobožava, če želi...



Ni komentarjev:

Objavite komentar