nedelja, 8. december 2019

Osolnik

 Zopet en na hitro dogovorjen sprehod. Sprehod za ostale, zame sigurno ne ker sem kar pošteno dihala vso pot. Počasi pridobivam kondicijo.



Sms od sestre: "Imaš kakšne plane? Mene vleče na Osolnik."
"Igooor, a greva na Osolnik?" "Lahko."
Veronika pokliče še Ido in smo šli na hrib kamor nekateri tečejo vsak dan in za to porabijo uro, mi pa smo šli bolj počasi in za ves pohod porabili dobri dve uri.
Sonca v dolini ni bilo, visoka oblačnost ki se je tu in tam pretrgala in šele, ko smo se vračali v dolino se je pretrgala tako da smo tudi mi dobili nekaj sonca.
Več pa naj povedo slike:


 Na začetku sem bila še spredaj...

Nato pa....

......

...vedno zadaj

stara tepka



Zanimiva smreka 

Proti vrhu je steza lepo urejena



Da nebo prehlada..



Vreme bo..

Sonce tudi..


Malo kasnej pa sonce tudi za nas


In še nekaj lepih razgledov





 Še ena lepa nedelja. Veronika nam je doma še skuhala kavo in dan se je počasi zaključil.





Ni komentarjev:

Objavite komentar