torek, 18. oktober 2016

Kostanjevi štrukeljčki


 
 Zadnji dež in ponekod tudi že slana, je z dreves sklatil kostanj. In nedeljski pohod na Lubnik je zato trajal malo dlje, saj sem vmes nabrala kar dosti kostanja . Precej debelega. Današnji deževen dan je bil pa prav primeren za peko kostanjeve potice.  Kostanj sem skuhala že v nedeljo zvečer in ga olupljenega shranila v hladilniku. Odločila sem se in naredila raje kar štrukeljčke. Vse po istem postpoku do tam, ko je treba potico zaviti. Zvila sem v tanjše zvitke in jih razrezala v štrukeljčke. Mogoče sem malce pretanko razvaljala in niso preveč lepi, a vseeno je bila zelo dobra večerja, jutri malica in še kdo se bo lahko posladkal.



  


Testo že vzhaja.
Običajno naredim testo iz bele moke, a ker mi je bele moke zmanjkalo sem dodala kar polnozrnato pirino moko in še malo ostre moke.

Kuhan in zdrobljen kostanj


Vse kar gre v namaz

Testo je dovolj vzhajalo, namaz je pripravljen...akcija

Z leseno žlico stisnem štrukeljce in jih do konca narežem z nožem (tule z lopatko)


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar