nedelja, 25. junij 2017

Jogurtova pita s sadjem

   Igor je šel na kolo.... meni se pa, hm... ne da? Ne, le odločila sem se, da grem jutri. Danes bom po dolgem času spet nekaj spekla. V hladilniku imam maline in jogurte. Torej jogurtovo pito. Ravno prav za te vroče in vlažne dneve, hladna je prav osvežujoča (če se seveda ima čas ohladiti). Pa tako enostavno jo je narediti. Saj veliko krat kaj spečem, le objaviti pozabim.


Dober tek



    Najprej sem naredila testo in nato nadev. Pozabila sem slikati. Šele, ko sem testo ribala na pekač sem se spomnila na to. Pa nič za to. Testo je enostavno narediti. Navadno krhko testo. Tudi nadev je enostaven. Jogurti, kisla smetana, moka, pšenični zdrob, in sladkor. Če koga zanima recept ga lahko povem kasneje. V osnovnem receptu ni sadja. A meni tako paše zraven. Katero koli sadje, delala sem že z borovnicami, jabolkom, ananasom iz konzerve, jagodami.....


Testo razdelimo na tri dele in dve tretinji naribamo na pekač

Maline in jogurtov nadev


Nadev polijemo po naribanem testu 
 

Na nadev damo sadje, lahko tudi več kot sem dala jaz malin. Toliko sem jih imela. 
 

Čez naribamo preostalo tretinjo testa 
 

200 stopinj približno 40 minut (jaz po dobrih 30 min. preizkusim z zobotrebcem) 
 

Pečeno


Dodajam še povezavo na drug zapis, kjer je recept:

https://bitividetivedetigibati-ziveti.blogspot.com/2017/06/recept-za-jogurtovo-pito.html

Ni komentarjev:

Objavite komentar