četrtek, 16. april 2020

Spomladanski sprehod(i)

V teh dneh se je zemlja povsem prebudila in povsod vse poganja in raste. Včerajšnji dež je še pripomogel, da je gozd postal še bolj zelen . Čeprav sem opazila, da je na nekaterih delih vseeno pozeba odnesla letošnjo bero borovnic, ki so že cvetele.
Mojo običajno pot na Križno goro,  ki jo v teh dneh karantene hodi vsak drugi dan, sem podaljšala še preko Planice in po stezi nazaj v Moškrin. Ta steza je sicer široka in zelo shojena, a običajno tam ne srečam nikogar. Tudi včeraj je bilo tako. 
Niti nisem imela namena opisovat poti, saj sem jo že lani v tem času. A narava je tako lepa, da moram pokazati nekaj slik,  ki so nastale med potjo.  
Hruške v cvetju

Vse je zeleno  

 Postovka

Pravljica

Spomladanski grahor

Cerkev na Križni gori 

Cerkev sv. Tomaža, točno za njo pa sv. Valentin na Jarčjem brdu 

Še Tomaž in nad njim Stari vrh, zadaj Mladi vrh

Julijci s Triglavom


Igor mi je prišel nasproti na Križno in skupaj sva šla naprej do Planice

Vhodna vrata 



Šele od tu se vidi tudi Blegoš

Znamenje ob poti do cerkve na Planici


Pogled nazaj, ko sem že stopila na stezo proti vasi Planica

Še vedno vztraja

"Sožitje" (težko, ker skala pač ni živa) skale in drevesa

skladi

V objemu

Če pa tole in za baterije filat......

Še pobirate smeti? Jaz jih iz vsakega sprehoda prinesem..(ne svojih)

1 komentar: