nedelja, 10. julij 2016

Dirka za Zlato čipko 2016

 Z dirko za Zlato čipko iz Železnikov v Davčo, se je začelo obdobje tistih krajših, a meni tako ljubih tekem v naši okolici. Skoraj vsak teden bo kakšna.
Danes smo se zjutraj zbrali, nekateri na Štengah, nekaj pa kar v Podlubniku, in se skupaj odpeljali v Železnike, kjer je bil štart dirke za Zlato čipko, ki ga pripravlja društvo Kamikaze iz Železnikov.
 Dirka je začetek Čipkarskih dnevov, ki se v nasledjem tednu začnejo v Železnikih. In odkar gre iz Železnikov v Davčo namesto na Soriško planino, se je tudi jaz rada udeležim. Klanec je nekoliko lažji kot na Soriško planino, a še vednov parih odsekih kar zahrbten.
Na štartu smo bile štiri kolokovke: Lara,Tatjana, Katja in jaz ter Sandi, Stane, Andrej in Jaka. Punce smo se pred štartom šle ogrevati proti Dražgošam. To je meni dobrodošlo predvsem zato, da malo sprostim nervozo, ki je pri meni pred štartom vedno prisotna.Petnajst minut pted štartom smo se postavile na štart in še fotka in ...gas. 



Pred štartom

 Na štartu sem imela sicer malo problemov z parimi mladimi fanti na gorskih kolesih, ki so me s svojo nerodno vožnjo povsem zaprli in sem se takoj ločila od ostalih a, to na moj rezultat ni odločilno upljivalo (hihi) Ostala sem zadaj in se v svojem kronometru peljala po Davški dolini proti cilju, ki je bil na kmetiji Vrhovc. Zadnji klanec, ki se začne po levem ovinku čez mostiček me je že kar zmanjkovalo a, ko sem pomislila da me na travniku čakajo naši navijači: Sabina in Matjaž, Igor, Sebastjan, Aleš, Blaž...Ko sem pripeljala iz gozda so res navijači pomagali še v zadnji klanec in po 17.9 km sem se zapeljala v cilj. S precej boljšim časom kot lani a še vedno precej na repu. Tatjana in Lara sta navijali, ostali pa so že sedeli za mizo in ob res dobri joti in pasulju čakali, da vsi končamo dirko in se začne podelitev. 
 In Koloka jo je z veseljem čakala. Saj smo imeli kar pet krat svoje tekmovalce na stopničkah. In glede na to, da se nas je dirko udeležilo le osem tekmovalcev in da jih je od tega pet stalo na stopničkah.....lep uspeh. 

  



 Lara in Tatjana, tretji v kategoriji, Sandi in Stane tretja v kategoriji in Andrej drugi v kategoriji. Andrej je tudi v generalni razvrstitvi dosegel odlično tretje mesto. Res lepi rezultati. Ker je Igor prišel gor z avtom sem se odločila, da se domov raje peljem z njim saj smo punce nazdravile uspehu s pivom in bi bilo neumno, da bi na vračanju prišlo do kakšnega nebodigatreba padca. Fantje pa so se vrnili preko poljanske doline. Nazadnje smo se vsi (skoraj vsi) zbrali pri Tatjani in Sebotu na terasi in še parkrat nazdravili.
 Dan je bil zares lep in hvala prirediteljem za lepo organizirano dirko. Hvala seveda tudi našim navijačem. Se vidimo čez en teden na Dirki na Stari vrh.











KOLOKA JE HUDA 


Ni komentarjev:

Objavite komentar