nedelja, 17. julij 2016

16. CESTNO GORSKA DIRKA POLJANE- STARI VRH

 Prva od petih tekem, ki sestavljajo pokal polanskih puklov ali PPP je Vzpon na Stari vrh. Dirka na popolnoma domačem terenu, saj se peljemo skozi Javorje, kjer sem doma,  a zame ena najtežjih. Z naklonom, ki nikakor ni pisan na moje kilograme. A nekako mi je všeč. Kdo bi razumel. Se pač rada mučim. Sicer se v te klance večkrat peljem sama, Kar tako, a to je drugače, kot na tekmi, ko gledam nazaj, koliko jih je še zadaj....če sploh še kdo. Na ta vzpon pride kar precej dobrih tekmovalcev, saj tekma šteje za pokal Slovenije
 Ta vzpon je štel tudi za naše klubsko točkovanje za GP. Zato smo se zbrali kot običajno na Štengah in se skupaj odpeljali v Poljane na štart. Bilo nas je nekaj manj kot običajno, saj so se že začeli dopusti. Na štartu smo bile štiri kolokovke in deset kolokovcev. In še 130 ostalih tekmovalcev.
Nekaj ogrevanja je bilo vseeno potrebnega tja gor proti klancu, čeprav smo se že pripeljali iz Škofje Loke. Zame spet ogrevanje, ki se mu tako le reče. Bolj preganjanje nervoze in treme. "Sms" domov v Javorje, da si zagotovim vsaj dva navijača ob progi, a moj telefon se je odločil in sporočilo dostavil točno čez dve uri in pol. Uglavnem, doma niso vedeli, da sploh je kakšna tekma.
 Ob desetih je bil štart. Dobro, čez eno uro bo vse za mano, čakal me bo samo še spust nazaj v Poljane. Začela sem lepo a takoj, ko se je začel klanec, sem ostala zadaj.  Pridružil se mi je Jaka, sošolec iz osnovne šole, na gorskem kolesu. In skupaj sva se peljala vso pot. In se vso pot pogovarjala, kar pomeni, da imam še nekaj rezerve. Skozi Javorje in nato čez Murave, navijačev ni bilo več, kakšen domačin je pa še stal kje ob cesti in z vsemi sem kaj poklepetala. Pretirano se mi res ni mudilo, saj sem vedela da sem zadnja. Z Jakom sva v cilj na Grebljici prišla skupaj. V dobrih petdesetih minutah (pa še nekaj). Nazaj v Poljane je pa letelo. O, to pa. 
 V Poljanah je bila podelitev pokalov in medalj za PPP, za občinsko prvenstvo in za memorial Draga Kisovca ter za pokal Slovenije.
Koloka zopet ni ostala praznih rok. Valerija Mrak, tretja generalno med ženskami. Draksler Andrej tretji v kategoriji moški do 30.  In nenazadnje smo kot druga najštevilčnejša ekipa dobili še lep pokalček. Kar smo proslavili kasneje še na Štengah.

 Res lepa dirka, lepo pripravljena in organizacija na nivoju. Čestitke organizatorju, torej Športnemu društvu Poljane. Se vidimo naslednje leto.




  
 Tatjana, Katja in jaz


Spet v Poljanah


Vesela Valerija  


Za tole s(m)o se boril
 



 Najboljši

.Pokal za drugo najštevilčnejšo ekipo

Jaka na stopničkah. Z njim sva vso pot skupaj gonila 


Na koncu smo bili vsi na "Štengah"

2 komentarja:

  1. Moram popraviti napako. Opravičujem se Valeriji saj je bila druga v generalni razvrstitvi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo napisano in seveda pohvalno s stališča važno sodelovati in se imeti čim bolj lepo.

    OdgovoriIzbriši