torek, 18. december 2018

Zimsko športno popoldne na Pokljuki

Letos zima res skopari s snegom. In če smo hoteli vsaj malo potrenirati pred resnim klubskim GP-jem, smo se morali zapeljati na Pokljuko. Na današnji torek, ko imajo nekateri že božično- novoletne dopuste, ostali pa na tak ali drugačen način proste ure, se nas je zbralo šest in smo šli na trening.



Vsi današnji tekači (jaz sem v senci)

 Pusta megla v dolini ni dajala občutka, da je na Pokljuki tako lep sončen dan, a Igor in Iza sta bila vse dopoldne v navezi z meteorologi in namesto: "Živjo", je bil prvi stavek: "gor je šajba". 

Po plačilu parkirnine in kart smo se postavili na progo in morala sem prav pohiteti, da sem jih ujela skupaj za prvo sliko. Nato so se zapodili po progi kakor, da bo sneg čez pol ure že skopnel. Seveda, treba je bilo preizkusiti novo opremo.


Eden za drugim

Tomaž

Sneg za drugo zimo se že dela

Kordi- razred zase 
(slika je bolj slaba, najbrž zato, ker je fotoaparat zaznal bambi barvo ;) )


Igor, čisto zadaj Tomaž


Tomaž





Igor in Iza

Še zadnji posvet, pred zaključkom


Sandi ima težave



Jaz sem le počasi delala kroge in pazila da sem se pravočasno umikala hitrejšim.
Po eni uri sem zaključila, se šla preoblečt in nato ob progi naredila še par posnetkov in čakala da se bodo fantje utrudili. Ko so zaključili tudi oni smo se šli še pogret v hotel - če že dajo popust pri karti ga je treba pač izkoristit. 
Dan se je poslovil in ker severnega sija ni bilo, smo se odpravili nazaj v dolino.




Hvala fantom za lepo popoldne. Tomažu pa za slastno večerjo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar