torek, 8. maj 2018

Barbariga Bejbe 2018

  Nisem imela namena opisovati kako smo preživele vikend Darja, Katja in jaz. A ob gledanju slik in s slušalkami na ušesih v katerih mi Kemal in Oliver pojeta v duetu sem sklenila, da vseeno na kratko opišem naše tri lepe dneve. 



  V treh dneh se zgodi marsikaj in večinoma je vse povezano s kolesom in smehom. Prvi dan smo prišle dokaj pozno v Barbarigo in smo se le nastanile in se šle prijavit k Luckiju. Naslednji dan nas je pričakalo mokro jutro in ko je sonce po nočmnem dežju posušilo ceste smo se odpravile na lepo rundico do Brbana. Ker se nam je zdelo malce premalo smo se spustile v dolino reke Raše in po dolini do Trgeta. Vrnile smo se po isti poti nazaj in rundo zaključile z skoraj 85 kilometri pri Luckiju. Tu smo srečale prijetnega starejšega gospoda, triatlonca, ki je bil v Barbarigi sam. Pridružil se nam je pri peki mesa na žaru in pri klepetu ob večerji. Prijeten sogovornik. Zelo razgledan in zelo načitan. :-)
  Naslednje jutro smo zaradi vsega prebranega gradiva malce teže vstale. Vreme nikakor ni hotelo sodelovati in kmalu se je skozi oblake pokazalo sonce, zato smo morale iti spet na kolo.  Močan veter, ki nam je rundo dodobra popestril, nam je pregnal vse mucke in ko smo se vrnile, smo seveda najprej zavile do Luckija. Po kosilu in počitku smo šle še enkrat na sladoled k Luckiju. 
  Jutro zadnjega dne smo le pozajtrkovale in se počasi odpravile proti domu.   
  Lep vikend, popoln počitek in odlkop od vsega, začinjen z lepimi rundicami po Istri, kjer je cest za poganjanje pedal na pretek. Sigurno ponovimo. 


 

Prva runda je bila do Brbana in spust v Rašo ter nazaj

Mirna reka Raša...

Dolina, ki jo je naredila reka


Reka se izliva v morje ki je zajedeno globoko v celino

Mimo skladišča lesa proti Trgetu 
 
Ker smo se spustile 230m v dolino, se je bilo treba še vrniti nazaj

  
Katja na vrhu klanca

Pa še jaz


Hotela sem slikati ovce a sta me pregnala dva ovčarja

Sem jima hotela dati zaveterje

 
Brban 

Polje rdeče detelje


Gospod Andrej in Katja sta kurila žar

Jutro naslednjega dne

Darja gleda vreme.....

.......prav da bo dež :-)

Dežja ni bilo, zato smo se šle peljat



Vodnjan

Važna je domišljija.....pa maš (skor) grad




Z Darjo študirava pot, Katja se pa afna :-) 

Res me zanima, kako tale reč cveti.....


 
Vsega lepga je enkat konc

Ni komentarjev:

Objavite komentar