nedelja, 11. september 2016

Vzpon na Lubnik



 Po lepem petkovem kronometru  v Hrastnico in včerajšnji regeneraciji, je bil danes spet en čudovit dan. Začel se je z malce nervoze in hitro prebavo, a se je na koncu izkazal za dan, s še eno res lepo tekmo, ki se brez težav postavi ob bok Jurišu na Vršič.
Bil je dan za že 5. Vzpon na Lubnik.
 To je že tradicijonalna tekma s štartom v središču naše lepe Škofje Loke in nato po (zdaj že lahko rečemo) stari poljanski cesti do Podpulfrce in po lepi vojaški cesti, ki nas po dobrih 7 kilometrih in približno 400 višinskih metrih pripelje do okrepčevalnice Nace kjer je cilj. Tekma se je v zadnjih dveh letih pridružila šopku PPP - Pokal Polanskih Puklov.
Na štartu se nas je nabralo stotrideset, od tega nas je bilo kar trideset tekmovalcev članov kluba Koloka in ob deseti uri je župan, ki se nam je tudi pridružil pri tekmi, zamahnil z zastavico in naznanil štart. 
Tako kot ponavadi se je tekmovalna kolona kmalu po tem, ko smo zagrizli v klanec razpotegnila in kmalu sem se peljala skoraj sama. Pa nič za to. Tekmovala sem sama s sabo in skušala doseči svoj najboljši čas. Ni mi sicer čisto uspelo, a sem bila na koncu zadovoljna, predvsem s tem, da sem naredila letošnji najboljši čas. Že prej sem v hecu rekla, da grem na povprečni čas, ki sem ga med ženskami na tej tekmi že dvakrat (od 4. tekem) ujela. Vendar ga letos niso računali. Nič zato.  V svoji kategoriji sem bila na drugem mestu. Saj niti ni tako pomembno, da sva bili samo dve, kaj ne ....
Vzdušje na cilju je bilo res dobro. Za piko na i celotne tekme, pa je bilo  lepo presenečenje prireditelja za najštevilčnejšo ekipo. Pripravili so namreč veliko torto, ki smo jo razdelili med vse. 
 Zelo lepo organizirana tekma in vse pohvale prireditelju, to je Organizaciski odbor teka 4 mostov (upam, da sem prav napisala). In lahko so zgled tudi prirediteljem Juriša na Vršič... 

Ena četrtina koloke. 
Z Matjažem delava plan za v klanec (nč ni pomagal)


Tatjana, Katja in Lara...dejmo punce


 
Na cilju


Valerija in jaz, ja pa župnan g.Miha


Večni tekmici, vedno na nož...
Vedno prijateljici



 Lepe, a nede


 Andrej, odličen tretji, drugi Primož Porenta in prvi Luka Tavčar 
z novim rekordom proge 16.43


  
Torta za .....


Vsi na štengah

Ni komentarjev:

Objavite komentar