torek, 2. april 2019

Pohod ob polni luni na Lubnik

 Pred dvema dnevoma je bila luna velika, okrogla, svetla in je kar klicala po nočnih sprehodih.  Na klubski forum sem na pobudo Sande in Tomaža dala objavo, da se čez dva dni - na soboto zvečer zberemo na začetku steze in gremo do vrha Lubnika. Nekateri od Pahuca, drugi od Naceta.....Tak je bil namen.



 Ko sva z Igorjem prišla do Pahuca sem bila (kot že večkrat - ali zmeraj na klubskih pohodih) razočarana nad udeležbo. Darja, Sanda, Tomaž Igor in jaz. Igor in Tomaž sta zagrizla v klanec že na Kobili, me tri pa smo se odpeljale z avtom do Naceta in od tam v kar hitrem tempu šle proti vrhu. 











Lune še ni bilo, niti še nismo rabile lučk, ker je bilo še dokaj svetlo. Ko smo prišle na vrh je sledilo seveda slikanje. Jaz sem se šla vpisat v knjigo in ko sem se vrnila ven, sta bila Tomaž in Igor že na vrhu. Malo zadihana, a dobre volje.




 Še par fotk, veliko smeha in takoj smo se odpravili nazaj. Sedaj smo že rabili lučke saj se je zelo hitro stemnilo. Lune pa nismo dočakali. To noč je vzšla šele kaki dve uri kasneje, ko smo bili mi že vsi na prijetnem zaključku večera pri Darji in Izotu doma.




Lep večer združeno prijetno s koristnim, kar je pri KOLOKI vedno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar