torek, 11. februar 2020

Smučarsko-tekaški vikend v Toblachu

Še en lep tekaško smučarski vikend je za nami. Če termin in apartma rezerviraš že eno leto vnaprej, moraš imeti res srečo, da se poklopi vse tako, kot se je nam.  Kljub "kroničnemu" pomanjkanju snega v tem delu Evrope, so bile proge čudovite. Sicer ni bilo narejenih niti polovico vseh, a 160km je bilo več kot dovolj.

Prva skupinica je v Toblach odpotovala že v petek zjutraj in so že v petek pretekli lepo traso od arene v dolino, ki se dvigne na prelaz Cimabanche (področje Cortine). Zamudniki pa smo se jim pridružili zvečer.

Apartma s čudovitim razgledom na mestece Toblach in gore nad njim smo imeli malce ven iz centra, no, kar precej ven. Kmetija, katere del je bil naš apartma je bila postavljena v bregu kakršnega tudi v Javorjah težko najdemo. A je bilo lepo.

Naš apartma

Prijatelja

Razgled na dolino

Naslednje jutro, ko smo se zbrali vsi, tudi ekipca ki je stanovala v mestu (vseh nas je bilo 9) smo se zapeljali v dolino po kateri je bila urejena proga ki se je imenovala po znamenitih Tre Cime, proga je peljala 15km v dolino, lepa a ne ravno za začetnika. Sneg je bil trd, mestoma že malo poledenel in po dolini smo se ves čas rahlo dvigovali. Spust je bil pa poslastica.

Po teku regeneracija ob jezeru

Prijetno urtujeni smo se vrnili v apartma in popoldne preživeli na soncu v okolici kmetije. Zvečer smo se pridružili prijateljem v dolini na sprehodu skozi mesto in po športnih trgovinah, kjer smo le pasli firbec na "tobipajestimela" pregrešno dragi opremi  (tek. palice 400€, bela ženska puhovka 1100€ npr.)

Prijetno popoldne

Pred trgovino s fosili, lobanja dinozavra

V trgovini pa paša za oči

Še dobr da je bil zaklenjen, ker če ne,
 bi ga fantje mogl it vrtet

Tega Olafa bi pa jest imela

Mesto je majhno a lepo, poivsem turistično, z mnogimi hoteli. Sredi mesta je kip Gustava Mahlerja - skladatelja, ki se je sicer rodil na češkem (tedaj še Avstro-Ogrska in umrl na Dunaju) V Toblahu je velika koncertna dvorana poimenovana po njem in kot zanimivost - lani so slovenski filharmoniki gostovali v Toblachu na festivalu imenovanem Glasbeni tedni Gustava Mahlerja z njegovo Drugo simfonijo imenovano Vstajenje...
Še ena zanimivost: V Toblaški dolini ali bolje rečeno med Toblachom in Innichenom izvira tudi reka Drava, ki nato preko Avstrije priteče v Maribor......

Nutela "paše" povsod

Pripraviti je treba smuče za naslednji dan

fruštek (zajtrk)

Nasledni dan nas je čakala kraljevska etapa, no predvsem fante, dekleta smo pač tekle vsaka po svojih močeh ali bolje po svojih željah. Zapeljali smo se v dolino, ki so jo fantje pretekli že prvi dan, le da so tokrat fantje "natekli" 55kilometrov, preko prelaza, skoraj do mesta Cortine, dekleta pa smo se z vrha prelaza spustile proti Cortini in se nato, nekatere prej, nelkatere kasneje obrnile in šle nazaj na prelaz.
Lepa, široka in lepo speljana proga, ki je nudila lepe razglede na gore in dolino.

KOLOKA je huda...

Darja pije čaj😁

Na sedlu

Vse proge so lepo označene

Na areni pod slovensko zastavo

Zaključili smo pri areni, kjer smo šli še na kavo in na hitro pomalicali ter se utrujenih nog in polni lepih spominov odpeljali nazaj domov.

Tre cime

Tekaška sezona je tako najbrž za to zimo zaključena in glede na temperature, ki nam jih obljubljajo bo čas, da iz garaž poteglemo kolesa.

Se vidimo, na cesti ali kakšni lepi peš poti.