sreda, 12. september 2018

Vzpon na Lubnik

 V Nedeljo se je naredil res lep dan. Kot nalašč za kolesarje, ki so se že zgodaj zjutraj vozili po Škofjeloških cestah in ogrevali mišice pred Vzponom na Lubnik. Čeprav nisem bila prijavljena za tekmo, nisem zdržala doma in sem šla moje Kolokovce vsaj na štart pozdravit. Od doma sva se z Igorjem odpeljala z gorci jaz predvsem zato, da se slučajno nebi premislila, ko bi videla kolesarje in šla z njimi. Seveda mi je bilo kasneje žal in sem kar s kepo v grlu gledala za njimi, ko so se potem, ko je župan MIha Ješe naznanil štart, zapeljali skozi mesto proti klancu in naprej do "Naceta". Zakaj že nisem šla z njimi???...Drugo leto. 




 Dodajam slike: nekaj je mojih. Tiste na štartu. Za ostale se zahvaljujem Špeli Mezek in Jerneji Podviz.




























(Te slike niso časovno po vrsti)


 Ko smo se čez nekaj ur spet srečali na našem običajnem mestu Na Štengah, so bili kot vedno vsi navdušeni nad lepo organizirano tekmo. Prejeli so nagrado za najštevilčnejšo ekipo, tiramisu in kar nekaj stopničk. Kljub malce bolečemu spustu je bila tudi Špela vesela in nasmejana.

Laura Šimenc, Lara Maretič in Nuša Moroz
 
 

   
 Špela Škrajnar, Laura Šimenc in Lara Maretič


Primožič Jaka, Čemažar Nik, Andrej Draksler



Špela Škrajnar, Urška Mrak in Darja Prevodnik



Tokrat je Darja pobrala nagrado ki sem jo običajno jaz - povprečni čas.
Bravo 
 


 Čestitam Andreju - peto mesto generalno in tretje v kategoriji, Lari Maretič - tretja generalno, Darji Prevodnik - osma generalno in tretja v kategoriji. Tudi vsem ostalim čestitke. Vsi, ki nismo šli na dirko pa...... drugo leto, kajne? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar