četrtek, 15. junij 2017

Runda v Javorje

  Še ena lepa runda. 




  Fantje so se že v torek dogovorili, da gredo danes na Hlavče njive, nato v Javorje in preko Gabrške gore nazaj v Škofjo Loko. Ko sem Darji (v torek sva bili sami) predlagala, če greva v Javorje in čez Mlako v Selško dolino, je bila takoj za. Na rundo sta prišli še Maja in pa Vesna, ki sem jih bila res vesela. 
   Po dolini je tokrat šlo hitreje kot v torek, ko naju je z Darjo precej ustavljal veter. V Poljanah smo zavile iz glavne ceste proti Javorjam in dokler je bilo še ravno smo se peljale skupaj, v klanec pa sem ostala sama. Kot vedno. Tudi Vesna se je prav kmalu suvereno odpeljala proti Javorjam. Jaz sem vmes delala še slike in se v svojem tempu počasi pripeljala v Javorje.


Nova cesta v Javorje



  
Mladi vrh, Stari vrh in "Polenškovina"  zadaj Javorje



  
Tam sva bili pa v torek z Darjo, fantje pa tudi danes



   Počakale so me na parkirišču pred šolo, kjer smo imele ob obeležju meteorita spet fotošov. 


 Obeležje meteorita

 Zapeljale smo se do nas domov, kjer sem morala nekaj oddati atiju, dotočile vodo. Mami je sicer ponujala jagermaistra, ki ga dela sama in je zares dober, a potem bi težko nadaljevale pot.




   Po lepi razgledni cesti smo se peljale proti Mlaki in preko Jarčjega brda v dolino in na Štenge, kjer smo počakale fante.
   Čez dobre pol ure so se tudi fantje vrnili in skupaj smo popili še eno pivo (ali dva) 









Ni komentarjev:

Objavite komentar